Låt oss hjälpa dig!

Kontakta kundtjänst angående reklamation


Reklamation
Om din vara är skadad eller inte fungerar som den ska, kan du reklamera den. För snabbast möjliga hantering ber vi dig följa dessa steg:
1. Fyll i dina uppgifter och ditt ordernummer.
2. Fyll i artikelnummer och beskriv felet.
3. Ta en bild på skadan och bifoga.

Dold och synlig transportskada måste anmälas inom 7 dagar, räknat från dagen ni fått hem ordern. Lagerlagda produkter, dvs produkter med leveranstid på 1-3 vardagar och anmält inom 7 dagar ersätts med ny produkt. Uppskattad handläggningstid och ny vara är 2-3 arbetsdagar. Beställningsvaror, dvs produkter med leveranstid på 10-14 vardagar och anmält inom 7 dagar ersätts med ny produkt. Uppskattad handläggningstid och ny vara är 10-14 arbetsdagar. Garantiärenden har en handläggningstid med återkoppling till kund på 5-10 arbetsdagar.

Behöver du hjälp? Ring oss på 08 - 684 390 90.

Följ oss!

icon sveawebpay icon sveawebpay icon sveawebpay icon sveawebpay